De reviewkaart werkt niet!
Werkt de reviewkaart niet? Dit kan op 2 manieren bekeken worden. Het werkt niet omdat klanten geen reviews achter laten? Dan staat de kaart niet in het zicht of wordt het niet aangeboden aan klanten. De beste manier voor meer reviews is bij de klantinteractie waar gevraagd wordt of alles naar wens is/was de kaart aan te bieden. Dit natuurlijk bij een positieve reactie!
De reviewkaart werkt niet met de telefoon van mijn klant
De techniek die gebruikt wordt in de kaart zou de klant naar je reviewpagina moeten sturen wanneer je de telefoon tegen de kaart aan zet. Enkele reden waarom dit niet kan werken zijn:
-
De klant heeft een dik telefoonhoesje
-
Je gebruikt het verkeerde deel van de telefoon, vaak is het gedeelte die de NFC techniek gebruikt bij de camera van de telefoon te vinden
-
De klant heeft NFC uitgezet. Bij vrijwel alle telefoons staat dit aan, maar kan handmatig uitgezet worden. Klanten overwegen dit wanneer ze ook hun pinpas op hun telefoon hebben. Deze klant is dan wel bekend met NFC en kan dit gemakkelijk weer aan zetten.
Buiten deze redenen zou er geen andere reden moeten zijn waarom de kaart niet werkt. Mocht dit toch het geval zijn dan helpen wij even mee!